domingo, 11 de marzo de 2018

Introducing yourself

                                                   Introducing yourself

Hello! My name is Ana. I am twenty-five years old. I live in Miami, Florida with my husband and two children. I have one son in kindergarten and one daughter in first grade. They both attend public school. My husband is a mechanic. On weekends, he works at a restaurant as a dishwasher. The restaurant usually gets more customers on weekends, so they need extra people to wash dishes.

¡Hola! Mi nombre es Ana. Tengo veinticinco años. Vivo en Miami, Florida con mi esposo y dos hijos. Tengo un hijo en kínder y una hija en primer grado. Ambos van a una escuela pública. Mi esposo es mecánico. Los fines de semana, él trabaja en un restaurante lavando platos. El restaurante usualmente tiene más clientes los fines de semana, entonces necesitan gente extra para lavar platos.

*EL AUDIO DE ESTE TEXTO HA SIDO ENVIADO AL GRUPO DE WHATSAPP*


No hay comentarios: